Klik op de vraag voor het antwoord

 TICKETS & RESERVERINGEN

  • De voorverkoop is gestopt, kan ik aan de deur nog tickets kopen?
    Ja, de voorverkoop sluit op elke desbetreffende dag om 09:45 daarna is het alleen nog mogelijk aan de deur tickets te kopen. Hoeveel tickets er aan de deur nog beschikbaar zijn kunnen wij niet zeggen omdat dit per dag verschilt. Wij adviseren u daarom op tijd te komen om zo nog aan de deur een tafel te kunnen verkrijgen. Wel geldt vol = vol, als er bezoekers/groepen uit gaan kunnen er weer nieuwe groepen in. Let op deurprijs = meerprijs. Er kan ook een mogelijkheid zijn een dag al is uitverkocht, bekijk hiervoor de onderstaande vraag.
  • De tickets zijn uitverkocht, kan ik aan de deur nog tickets kopen?
    Ja, maar we geven geen garantie. Wanneer een dag is uitverkocht betekent het dat de maximale tafelbezetting in de locatie vol is. Er bestaat nog een kans om tickets aan de deur te verkrijgen indien er tafels vrijkomen als bezoekers naar huis gaan. Wij adviseren u dit vanaf 13:00 uur te proberen, nogmaals zonder garantie. Indien er een tafel beschikbaar komt geldt de maximale groepsgrootte van 6/7 personen per tafel. Let op: deurprijs = meerprijs.
  • Ik heb al gereserveerd, kan ik nog een extra volwassene of kind toevoegen aan mij tafel?
    Ja, u kunt aan de deur nog een extra persoon toevoegen. Let op voor kinderen geldt deurprijs = meerprijs. Houd er rekening mee dat uw groepsgrootte per tafel maximaal 6 personen is. Toch een 7e persoon toevoegen? Bekijk de vraag hierover bovenstaand onder de kop “Tafels”.
  • Ik ben mijn tickets kwijt of heb ze niet ontvangen, wat nu?
    U kunt via SeeTickets/Paylogic uw tickets opnieuw laten sturen aan de hand van uw emailadres. Klik op onderstaande link om uw tickets opnieuw te laten versturen.
STUUR MIJN TICKETS OPNIEUW
  • Ik wil mijn tickets retourneren, kan dat?
    Voor de aankoop van uw tickets geldt géén restitutie. Wanneer u dus verhinderd bent (bijvoorbeeld i.v.m. corona) kunt u de tickets zelf weggeven of doorverkopen.
  • Ik heb gereserveerd maar wil toch een andere dag komen, kan dat?
    Ja, u kunt uw bestelling verplaatsen naar een andere dag mits de desbetreffende dag niet is uitverkocht. U dient eerst een nieuwe bestelling te plaatsen met het gelijk aantal tickets van uw huidige bestelling en onder hetzelfde emailadres. Zodra u dit heeft gedaan kunt u contact opnemen via onze contactpagina of direct naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Vermeld in de mail graag het bestelnummer van uw oude en nieuwe bestelling en onder welk emailadres deze zijn aangeschaft. Wij zullen dan uw bestellingen controleren en uw oude bestelling retourneren.